Ігри та вправи на розвиток пізнавальної сфери

Магазин Мета:розвиток пам’яті.

Запропонуйте дитині “піти в магазин” і купити необхідні предмети, назви яких потрібно запам'ятати. Починати слід з 2-3 предметів

Чарівна торбинка Мета:розвиток пам’яті, уваги.

Покладіть в непрозору торбинку 10-12 іграшок, добре знайомих дитині (фігурки тварин, машинки, різні предмети). По одній виймайте іграшки і розповідайте про їх призначення, виставте всі іграшки в ряд, щоб малюк міг добре роздивитись. Покладіть іграшки до торбинки та запросіть малюка назвати іграшку, що є в торбинці і розповісти, як з нею можна гратися. Потім пограйтесь цими іграшками з дитиною.

Що змінилося Мета:розвиток пам’яті, уваги.

Розкладіть на столі 5-6 предметів, які не пов'язані між собою, які неможливо згрупувати: м'ячик, книга, тарілка, молоток, груша, вазочка. Запропонуйте дитині запам'ятати, що де лежить. Коли дитина відвернеться, поміняйте місцями 2-3 предмети, а потім запитайте: "Що змінилося?" Для ускладнення збільшуйте кількість предметів.

Пари картинок

Потрібні пари картинок, пов'язаних одна з одною за змістом. Розкласти їх попарно, наприклад: олівець - альбом, вишня - малина, книжка - окуляри, дерево - ліс. Закрийте один ряд, коли малюк підтвердить, що запам'ятав, але обов'язково попередьте, що закриєте, і треба буде згадати його, користуючись другим. Якщо дитина легко справляється із завданням, ускладніть його, поступово збільшуючи кількість пар картинок, скорочуючи час розглядання картинок, віддаляючи зв'язок між картинками.

Пальчикові ігри

Гімнастика для пальчиків(для дітей з 4 років)

Мета: розвитокміжполушарнихвзаємозв’язків головного мозку, розвиток тонкої моторики.

  1. Руку покласти на стіл долонею донизу і по черзі згинати пальці: середній, вказівний, великий і т.д. Виконувати по черзі кожною рукою.
  2. Покласти руки долонями доверху. Піднімати по одному пальцю спочатку на одній руці, потім на іншій.
  3. Долоні лежать на столі. По черзі піднімати пальці одразу обох рук.
  4. Швидко касатися кінчиками пальців великого пальця. В один бік, починаючи з мізинця, і в інший бік – з вказівного пальця. На одній руці, на другій, на обох одразу.
  5. Зажати олівець між середнім та вказівним пальцями. Далі виконувати рухи так, що спочатку зверху знаходиться середний палець, а потім -вказівний.
Розвиток емоцій у дітей wym-1585126865230
Кiлькiсть переглядiв: 239

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.