Навчаємося з радістю: компенсаторне навчання дітей з порушеннями розумового розвитку:

Посібник адресовано тим, хто переймається проблемами навчання та соціалізації дітей з порушеннями розумового розвитку, дітей із синдромом Дауна, дітей з комплексними порушеннями психофізичного розвитку: батькам, щобвони могли визначити пріоритетні напрямки організації часу своєї дитини у молодшому шкільному віці й зрозуміти,що насправді потрібно їхнім дітям для набуття життєвого досвіду; спеціалістам-практикам, щоб сприяти їм у створенні в школі оптимальних умов для розвитку та формування дитячої особистості; студентам, які планують працювати в галузі корекційної освіти, щоб допомогти їм чітко окреслити цілі професійної діяльності.

Асистент учителя в інклюзивному класі

У навчально-методичному посібнику представлена навчальна програма курсу «Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі» та навчально-методичний супровід її реалізації. Посібник адресовано викладачам і слухачам курсів підвищення кваліфікації закладів післядипломної педагогічної освіти, науково-педагогічним працівникам, педагогам-практикам.

Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
Посібник стане ще одним корисним ресурсом для педагогів, батьків та інших фахівців.

Гіперактивна дитина у класі. Стратегіїреагування та організація навчального середовища.

У методичних рекомендаціях висвітлено сучасне бачення проблеми гіперактивності з дефіцитом уваги в дітей і методи організації їх психолого-педагогічного супроводу. Методичні рекомендації адресовано фахівцям дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів, студентам, науковцям і практикам, батькам дітей з ГРДУ.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 1618

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.